Publikationen der Abteilung für Theoretische Biophysik (TB)

Suchergebnisse

Zeitschriftenartikel (4)

1.
Zeitschriftenartikel
Sikora, M.; von Bülow, S.; Blanc, F. E. C.; Gecht, M.; Covino, R.; Hummer, G.: Computational epitope map of SARS-CoV-2 spike protein. PLoS Computational Biology 17 (4), e1008790 (2021)
2.
Zeitschriftenartikel
Sikora, M.; Ermel, U. H.; Seybold, A.; Kunz, M.; Calloni, G.; Reitz, J.; Vabulas, R. M.; Hummer, G.; Frangakis, A. S.: Desmosome architecture derived from molecular dynamics simulations and cryo-electron tomography. Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America (2020)
3.
Zeitschriftenartikel
Turoňová, B.; Sikora, M.; Schürmann, C.; Hagen, W. J. H.; Welsch, S.; Blanc, F. E. C.; von Bülow, S.; Gecht, M.; Bagola, K.; Hörner, C. et al.; van Zandbergen, G.; Landry, J.; de Azevedo, N. T. D.; Mosalaganti, S.; Schwarz, A.; Covino, R.; Mühlebach, M. D.; Hummer, G.; Krijnse Locker, J.; Beck, M.: In situ structural analysis of SARS-CoV-2 spike reveals flexibility mediated by three hinges. Science, abd5223 (2020)
4.
Zeitschriftenartikel
Mykuliak, V. V.; Sikora, M.; Booth, J. J.; Cieplak, M.; Shalashilin, D. V.; Hytönen, V. P.: Mechanical Unfolding of Proteins - A Comparative Nonequilibrium Molecular Dynamics Study. Biophysical Journal 119 (2020)